[O1] Stukanie przy ruszaniu, hamowaniu, cofaniu, skręcie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • majcher37
    Classic
    • 2011
    • 3

    [O1] Stukanie przy ruszaniu, hamowaniu, cofaniu, skręcie

    Zdrowie Tomaszka. 100lat.
  • glowa-glowa
    Classic
    • 2010
    • 32

    #2
    [O1] Stukanie przy ruszaniu, hamowaniu, cofaniu, skręcie

    Witam,
    Może się powtórzę z tematem ale nie mogłem znaleźć do końca pasującego więc ... przy ruszaniu, podjazdach na np. krawężnik, hamowaniu z większej prędkości, energicznym ruszaniu słuchać z przodu stuk(i) tak jakby coś się przesuwało, metaliczne uderzenia małego młotka, trochę głuche oraz telepanie przy małej prędkości też od strony przodu (koła) nawet przy małych nierównościach - wszystko na prostych kołach oraz przy skręcie to już jasne, że kręcone ... co było zrobione: oba łączniki stabilizatora, obie gumy na wahaczu (duże tyle) lewy sworzeń wahacza - po tych zabiegach jakby mniej, ale nadal teraz bardziej z prawej strony - został mi jeszcze ten sworzeń prawy do zmiany, ale jeśli to nie pomoże to już jestem głupi ... może coś wam do głowy wpadnie? nie wiem gdzie szukać? Wszystko daje wrażenie jakby coś się przesuwało w tył i przód w zależności czy hamuję czy ruszam - O1 1.9 TDi, AGR 280 000 ... ps. ostatnio robiłem także napinacz paska alternatora + sprzęgiełko, rozrząd rok temu - ale stuki były już przed zabiegami

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 10923
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      a obejmy stabilizatora?
      przednie tuleje wahacza?
      końcówki drążków?
      .....
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • glowa-glowa
        Classic
        • 2010
        • 32

        #4
        chyba znalazłem ... przynajmniej tak mi się wydaje i za częsć problemu będzie chyba odpowiedzialne to cos co trzyma łącznik stabilizatora (nie wiem jak się to nazywa) taka jakby rurka wygięta w U od góry trzyma łącznik a duł łącznika jest przykręcony do wahacza ... może wiecie jak się to nazywa i co z tym zrobić żeby nie stukało ... ręką ruszałem tym na parkingu przy skręconym do zewnątrz kole prawym i czasem dawało podobny dzwięk jak przy jeździe tylko ciszej ... do tego pewnie dojdzie prawy sworzeń i będzie cacy ... ale jak to naprawić??? POMOCY

        Komentarz

        • ROBAL_26
          RS
          • 2010
          • 2320
          • Octavia I combi (1U5)
          • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

          #5
          kolego jest to drążek stabilizatora, luz powstał na objemkach trzymających go do ławy,pewnie wyklepały się już tam gumy tłumiące i teraz pomimo iż jest przykręcony do ławy to ma luz na tych gumach, prążek jest połączony przez łączniki stabilizatora do wahaczy więc jak pracuje zawiecha to i efektem są owe stuki, uważaj na te śruby na tych objemkach bo pewnie od nowości nie były ruszane i może być problem.
          miłej zabawy pozdro :szeroki_usmiech
          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

          Komentarz

          • glowa-glowa
            Classic
            • 2010
            • 32

            #7
            No panowie dziś oddałem autko do warsztatu w Gdańsku - Pan Andrzej powiedział, że usunął to co stukało/luz/czy co to tam było i przyjemność tak kosztyje mnie 170 zł, ale ... no właśnie zawsze jest ale ... nie chciał mi powiedzieć co zrobił tylko, że ja nie mam już problemu i daje gwarance na to, że nie pojawi się już - zobaczę jak odbiorę jak się teraz zachowuje autko ... powiedział tylko, że jak robił to 1 raz to leżał pod autem tydzień czasu i czukał i jak chcę wiedzieć to może mi powiedzieć, ale zapłace 400 zł, a nie 170 zł więc chyba zostanę w błogiej nieświadomości bo nie mam 100% pewności, że to obejmy stabilizatora, a wymienione było prawie wsio co mogło się rozklekotać od naszych polskich drug ... no nic może jak zajrzę pod Skodzinkę to mi sama pokaże gdzie ją głaskali pozdr i dzięki za pomoc ...

            Komentarz

            • olo2411
              Drive
              • 2008
              • 53

              #8
              Podziel się proszę kontaktem do wspomnianego czarodzieja.
              Po 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela

              Komentarz

              • glowa-glowa
                Classic
                • 2010
                • 32

                #9
                Pan Andrzej, a dresiek

                ul. Nowy Świat 10
                80-299 Gdańsk (OSOWA koło Przesypowni)
                Telefon kontaktowy tel.: 58 552 75 04
                Godziny otwarcia Pn-Pt: 9:00-17:00
                kom: 530 406 406

                Robił mi także brak mocy: przepływka wyszła, ale za co OGROMNY PLUS - chciałem założyć zamiennik, sprawdził 5 szt (nowych), 2h jeżdził, ja przyszedłem odebrac autko najpier kazał mi się przejechać, na każdej przepływce, a potem zapytał "i jak?" mówie: nie ma poprawy, a on "jak nie ma poprawy to za co płacić ", za 2 dni zamówił PIERDBURGA i śmiga jak nowa , wymiana oleju, szybko, sprawnie, fachowo, 50 zł z moim towarem, 60 jak macie osłonę silnika

                POLECAM WARTY CZŁOWIEK UWAGI - jestem przyzwyczajony do niskich cen bom z Mrągowa i mam 3 mechaników w rodzinie, ale czasem trzeba coś zrobić w 3mieście, a tu często drogo i mało rzetelnie.

                Komentarz

                Pracuję...